Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Saturday 8 February 2014

Broke Up With Him & Couple With Someone Yang Tunggu Aku Selama 4 Tahun..

Ok..maybe korang akan cakap,"dia ni asyik couple je putus..couple je putus.."..emmm..nak buat macamana kan?dah xserasi..nak cakap kami putus pun xgak..tapi masing2 mendiamkan diri..so, better just move on..aku malas nak tggu2..aku dah 27tahun kot tahun ni..

So, aku mula couple dgn Muhamad Firdaus Bin Alias..nak cite sikit pasal dia ni..dia ni Pegawai Bomba kat Balai Bomba & Penyelamat Negeri Selangor yang bertempat di Bukit Jelutong atau dikenali sebagai Balai Bomba & Penyelamat Kota Anggerik..dia keja gomen..byk faedah kan?yg paling2 penting dia syg aku sgt2..dia gak penyabar, caring, memahami..de la gaduh2, nangis2 smpi dia lebam..dia still nak aku gak..bukan aku pukul dia tapi die terkena pintu keta..2 le org nak tutup pintu, dia gi tahan..konon xnak aku balik sebab aku tengah marah..biasa le org perempuan..kalau gaduh je nak putus..tapi dalam ati sebenarnya sayang dia..hahaha..gaduh2 aku plak blh tersemput..aku kan xboleh nangis sangat sebenarnya..then dia plak nangis sebab takut jadi pape kat aku..aku mmg suka buat dia nangis..sorry ye abg?abg dpt gf gile..hehehe..dahle berdrama kat balai nun..nasib le malam..xde org sgt..tapi dont worry le..aku ok..xdela sampai masuk hospital..inhaler aku kan ada..disamping hero tersayang kat sebelah lagi..hehe..jahat x aku?



Muhamad Firdaus Bin Alias

No comments:

Post a Comment