Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 5 February 2014

Berjumpa Kembali Dengan Seseorang Yang Pernah Bertakhta Di Hati..

Mungkin aku xpenah mention diri dia pada korang..maybe sebab aku masih teragak-agak dengan dia..4tahun kami kenal..kenal melalui Tagged..mulanya aku xlayan sgt dia ni sebab xhensem kot..hahaha..jahat aku ni!tapi 1hari dia chat dgn aku..disebabkan aku tengah boring, so, layan jela..dia ajak jumpa..memandangkan aku free esoknya, kami pun jumpa..

Dia xle hencem tapi aku tertarik dengan personaliti dia yg sgt caring..lama gak kami berkawan..dari sebelum aku kenal Mr Izal..pertengahan tahun 2012 aku terputus hubungan dgn dia..awal tahun 2013, de dia msg aku..mintak maaf..kami terputus hubungan atas masalah yg dia tak dapat beritahu..tapi ego aku tggi..aku xnak jumpa dia dah..maybe sakit ati coz dia tinggalkan aku tanpa sebarang berita..

Masa aku mula start keja dgn Dato Seri Dr Mohamad Salleh(suami Shahrizat), baru le ego aku jatuh..aku jumpa dia..bila lama xjumpa banyak yang kami bualkan..de yg part sampai nangis2..2 biar aku dgn dia jela tahu..hehe..just nak bagitahu nama dia ialah Muhamad Firdaus Bin Alias..

No comments:

Post a Comment