Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Monday 1 October 2012

Tragedi Oktober!

Hi again!hr ni masuk dh 1/10/12..makin m'hampiri segala2nya..aku dah figure out tema kaler pe utk wedding aku nnti..then, aku dah pilih tarikh utk wedding aku gak..9/11/13..aku nk tunang dulu sebenarnya tp my bkl hubby ckp kawen terus le..leceh nk tunang2..emm..operasi memujuk le ni..ingat sempat x klu aku nk tunang pd 10/11/12?haha..mesti kelam kabut dgn perangai aku ni..;)

tema di rmh aku..merah, pink & putih..

tema purple, biru & putih kt rmh bkl hubby di singapore..


xsbr bile tgk roses & orchids ni..ni pun tgh serabut nk pilih wedding card, door gift, catering, pakej kawen, kerusi & meja...majlis akn dibuat kt dewan..& yg plg penting skali bj pengantin..mesti kena dgn taste aku le..klu x, xnk aku pakai..haha..

No comments:

Post a Comment