Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Friday 23 September 2011

Kenangan Terindah..

Hr ni hr yg best bg aku..cz aku de bf yg romantik & cute..lg 1 yg plg penting, die ajak aku kawen..bestnye!tp xde duit lg le lalink..die ckp nikah dulu..nnti de duit br bt majlis..tp xkn dh ngandung br nk bt majlis..xbest btl..aku suruh die sbr..smbil 2 kumpul duit..nsb die dgr kata..syg die!tetiba teringat 1st date kami..31st July, hr ahad..si dia ambik aku depan rmh..dgn bj kemeja petak2 ijau, rambut t'pacak..so cute!lama xjmpe..10thn..& die btl2 bt jantung aku nk gugur..die call ckp dh kt dpn rmh..my mum plak sibuk nk jmpe die cz lama xjmpe..die dgn macho jmpe my mum & salam, cium tgn lg..aku hanye memerhati..pas 2 kami msk dlm keta BMW papa die..dlm kereta, aku xth nk borak pe cz kelu..t'lalu lama xjmpe..lgpun segan le dgn die cz de ati kt die..tp aku tebalkn muka je borak merepek pe ntah aku pun xingat..hehe.
Smpi di 1Utama, kami g beli tiket wayg cz takut tiket hbs..slalu ramai org..tp hr 2 mcm lengang..sj bg peluang kt kami ye?haha..1st movie..Captain America..perasan gile hubby aku..die ingat die Captain America..aku hanye t'gelak riang tgk perangai perasan die 2..sementara tggu waktu tayangan, kami g mkn kt Nando's..Syoknye die aku tgk cz die suke mkn ayam..lg2 sos die yg mmg menepati citarasa kami..best2!
Pas mkn, kami jln2 kt sana..dr 1 butik ke 1 butik..pas 2 duduk kt kerusi, borak2, perhati org..then, dkt nk time tayangan, kami g kt GSC..beli popcorn & air..masuk dlm wayg..1st time die pegang tgn aku..Wow!rasa renjatan elektrik..haha..romantik sgt..die suruh aku peluk die kalau sejuk..smbil tgk 2, die still perasan die Captain America..haha..lawak..
Pas tgk wayg, kami pun jln2 kt KL..masa 2 die luahkn die sygkn aku & nk aku jd gf die..aku speechless..yela..ms 2 aku masih dgn ex bf aku, asyraf..mmgle dh xthn dgn perangai die yg panas baran tp..aku ckp kt die, aku setuju setelah pikir baik buruknye..die jgn ckple..gembira,dok t'sengih je bile aku ckp yes..haha..dkt maghrib 2, die ajak aku g mkn tom yam kt Kg Baru..marvellous le tom yam die!smbil mkn smbil borak..xsgka aku walaupun die kurus tp kuat mkn..hehe..xpela..bdn xnaik..pas mkn, de tapau sikit tomyam, die hntr aku blk..dlm kereta, sblm blk, aku salam die, cium tgn..die pun cium tgn aku &...pipiku..hehe..suke bile dilyn seromantik mcm 2..serasa dunia ni milik kami..
Tggl 4th August, tarikh aku clash dgn asyraf..aku jmpe die kt IOI Mall..sbnrnye sblm 2 kami de gaduh cz die marah psl pe ntah tp bkn psl aku le..kira die dtg nk pujuk tp aku mintak putus dgn die..ingat lg aku..die menangis..aku pun nangis gak..byk kenangan aku dgn asyraf sbnrnye tp aku mmg xblh thn lg dgn perangai die..lgpun aku dh cintakn kahin..asyraf t'paksa redha cz die hormat keputusan aku..
2nd date with kahin is on 14th August..kami rancang berbuka puasa bersama..kt Flaming Steamboat kt Sunway..die dh booking nama die sblm 2..tghri 2 aku ambik die kt rmh ijad cz kami nk shopping bj raya..g mydin USJ dulu cz slalunye my mum beli bj melayu ayah & adik2 kt sana murah..tgk2 my lalink xde size..bile de size plak, kaler lain..cz thn ni rancang nk pakai kaler biru nk ijau..hehe..cian die..nsb le aku teringat aku beli kebaya raya hr 2 kt 1st Lady de jual bj melayu..kami g Giant Bandar Kinrara..hehe..my lalink pakai size S..kurusnye bf aku..tp die btl2 nmpk smart..comel..pas byr, kami g Sunway Pyramid..cz Flaming Steamboat 2 kt sblh je..jln2 dlm 2, aku msk dlm butik Nicci..die pilihkn aku dress pendek kaler hijau&biru petak2..pas byr, g kt byk butik tp die xbeli pun cz xb'kenan..bile b'kenan plak, t'lalu mahal..pas 2 msk ROMP plak..die beli 1 sluar jeans..cantik..sesuai dgn die..de msk Padini..de bj merah petak2..aku suruh die test..nmpk macho sgt..tp mahal sgt..kalau le aku dh keja, sure aku belikn utk die..xpe, sbr ye lalink?nnti syg belikn..then, kami g kt Flaming 2..ms buka puasa, die mkn xhingat..haha..aku xmkn byk sgt tp aku de suke mkn 1 benda 2..xth nama die tp lalink aku ckp 2 nama die "ulat"..ye2 jela die ni..pas b'buka 2, kami jln2 area 2 & blk rmh..
Pas 2 de byk kali date ar..xkn sume nk cite kot..secret ar..haha..nnti2le aku cite plak..tp yg bestnye mlm nnti,  nk g memancing dgn my lalink & adikku, syahmi kt tasik shah alam..lama dh xmemancing..aku bkn reti pun memancing..tp aku suke tgk org memancing..lg 1 secret, aku ni penakut sikit dgn ikan hidup..haha..jgn bgth org lain..hope le si die xbg ikan hidup kt aku nnti..maunye aku m'jerit 1 shah alam dgr..haha..ok le..de ms lg aku chit chat lg kt sini..bye2..

No comments:

Post a Comment